torsdag 3 mars 2016

Månadens lästa böcker

Februari 2016

Lästa böcker:

Blod och sjärnstoft av Laini Taylor som var en riktigt bra uppföljare till Mörk ängel.

Gudar och monster av Laini Taylor som var spännande bok, med sina brister.

När hundarna kommer av Jessica Schiefaur som var en ganska mörk bok, och som
samtidigt var en riktig bladvändare.

Harry Potter och de vises sten med illustrationer av J.K Rowling som precis som originalet var en fantastisk läsupplevelse, men som också hade väldigt vackra bilder.

Utpost av Ann Aguirre som var en suverän dystopi.

Tankar:
Tiden går verkligen fort!  Nu har Februari redan svept förbi. Vad det gäller min läsning är jag faktiskt glatt överraskad. Jag har hunnit läsa fler böcker än jag hade räknar med, och ingen av dem ogillade jag. :)

Tyvärr har mitt bloggande inte gått lika bra som mitt läsande. Under hela februari hade jag ingen bloggar lust. Jag vet inte om det berodde på all jag-måste-blogga-stress som jag har känt på sistone eller något annat. Men jag har hursomhelst fått tillbaka min försvunna bloggar-lust. Vilket betyder att jag åter kommer blogga!

Bästa bok/böcker:
Utpost, Harrry Potter och de vises sten, Gudar och monster, och Blod och sjärnstoft var alla välskrivna och rafflande böcker som jag tyckte om.

Sämsta bok/böcker:
-

Snyggaste omslagen:






1 kommentar:

  1. När Hundarna Kommer sträckläste jag på väg till och från London. Såå bra även om den var som du sa mörk!

    SvaraRadera