torsdag 24 mars 2016

Min påsklovs läsning

Nu har mitt påsklov äntligen börjat! Det ska bli riktigt gött med massa bloggande och läsande. Här är några böcker jag har köpt/lånat hem som jag troligen kommer läsa ut under påsklovet:


  1. Askfödd av Sabaa Tahir, jag har hört väldigt mycket gott om denna bok att jag bara måste läsa den. Även det finns vissa saker i den som jag är lite tveksam till. 
  2. Helt ute av Jeff Kinney, när jag såg denna i biblioteket häromdagen kunde jag helt inte låta bli och låna den. 
  3. The Red Pyramid av Rick Riordan som jag länge har haft lägande hemma. Hoppas att det blir ett roligt äventyr att läsa den. 
  4. Frost av Maggie Stiefvater som är en gammal favorit. Dock är jag lite orolig över att jag inte kommer gilla den lika mycket som första gången jag läste den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar