lördag 11 juni 2016

Lite allmänt bokrelaterat babbel

Först av allt vill jag be om ursäkt för mitt frånvaro. Jag har helt enkelt varit upptagen med livet och så har jag inte haft någon läslust på sistone. Situationen har inte blivit bättre av att jag läser första delen i Vampire Diares som är minst sagt hemskt och Everything leads to you som är otroligt långtråkig. Men jag ska nog ändå försöka läsa klart dem.

Vad det gäller mitt bloggande har jag en hel hög med inlägg som ska skrivas. Bland annat en väldigt negativ recension om Askfödd och en positiv recension om I ljusets makt som snart dyker upp.

Nu till själva sommarplanerna. Här är en lista på tio böcker som jag tänker läsa i sommar:

Har någon av er läst dessa böcker och i så fall vilken ska jag börja med? Och vilken är bäst?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar