lördag 3 oktober 2015

Månadens lästa böcker

September 2015

Lästa böcker:

Sammansvärjningen av Ursula Poznaski som är andra delen i Sveket-trilogin och som överträffade mina förväntningar, även om det kanske beror på mina låga förväntningar.

Pretty little liars som är första delen i trilogin med samma namn och som var väldigt intressant.

Konsten att vara kvinna av Catlin Moran som var väldigt lärorik, till och med humorisk vid sina tillfällen.

Röd drottning av Victoria Aveyard som var en väldigt bra start på en dystopi-trilogi. 

Tankar:
Eftersom  jag har läst så få böcker den här månaden så ska jag försöka bettra på mig till nästa månad.

Sämsta boken/böckerna:
Jag tycker faktiskt att alla månadens böcker var väldigt bra och att ingen av dem var dålig på något sätt.

Bästa boken/böckerna:
Konsten att vara kvinna som lärde mig massor om feminsmen och som väckte många känslor hos mig. Röd drottning som var sjukt spännande och som hade minst sakt många vändnigar.

Snyggaste omslagen:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar