tisdag 3 november 2015

Månadens lästa böcker

oktober

Outtalat av Sara Rees Brennan som är första delen i Lynbur Legacy trilogin. En bok som var full av spänning, mystik och humor.

Det händer nu av Sofia Nordin som var väldigt tråkig och medelmättig.

Anna och den franska kyssen som är första delen i Stephanie Perkins underbara trilogi och som verkligen överaskade mig

Lola och pojken i huset bredvid som är andra delen i Stephanie Perkins trilogi. Med en huvudkaraktär som hade sin egen lilla stil och som jag gillade.

Tankar:
Även om de flesta av månadens böcker var väldigt bra så var det ändå för få böcker som jag hann läsa denna månad, men det beror ju säkert på min plötsliga läspaus.
Hoppas att jag kan läsa fler böcker nästa månad.

Sämsta boken/böckerna:
Det händer nu som var en besvikelse.

Bästa boken/böckerna: 
Resten av böckerna tyckte jag faktiskt väldigt mycket om, men favoriten blir ändå Anna och den franska kyssen. Den där känslan av att var i Paris och att dessutom bli kär i någon där.. Den känslan är riktigt svår att glömma

Snyggaste omslaget:






1 kommentar:

  1. Oja, känslan av att vara i Paris glömmer jag aldrig! Skulle någon fråga mig:
    "Har du vart i Paris?" Så skulle mitt svar vara ett stort "JA!"

    SvaraRadera