tisdag 17 november 2015

Twilight har gjorts om till ombytta kön!!!

Jag väldigt sen med att rapportera detta men precis som rubriken så sakligt antyder så har Twilight gjorts om till ombytta kön. Där Bella blir Beau och Edward blir Edythe. Detta har Meyer gjort eftersom det har gått 10 år sedan den första Twilight boken släpptes. Men också för att.... Läs riktigt noga nu för nu kommer det intressanta...  Meyer vill bevisa att Twilight inte handlar om en kvinna i nöd utan en människa i nöd, lycka till med säger jag bara.

Men även om jag betvivlar på att hon lyckas med det så vill jag ändå läsa boken eftersom jag vill se om hon gör det eller ej.




Jag tycker verkligen inte om Twilight och anledningarna till det finns i min "recension" som finns att hitta här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar