lördag 5 december 2015

En väldigt sen "månadens lästa böcker"

November 2015

De odödligas sång av Julie Kagawa som utan tvekan är en riktigt fempoängare! Jag kan knappt tro att  jag nu har läst alla delar i denna  helt fantastiska här trilogi.

Anna and the French kiss av Stephennie Perkins, som jag redan Har läst på svenska men jag ändå kände att jag saknade Anna & Co så mycket att jag bara var tvungen att läsa den, trots min växande hög av TBR böcker.

En bok av Meg Cabot som jag inte kommer ihåg namnet på just nu...

Tankar:
Jag har läst för få böcker igen. Men den här gången är det värre än någonsin... Jag har aldrig läst 3 böcker på bara en månad sen klass två. Något säger mig att detta inte kommer förbättrats eftersom det är så mycket som pågår, som har med mina sudier att göra. Självklart ska ju jag ändå försöka läsa så många böcker som möjligt.

Sämsta bok/böcker:
Meg cabots bok. Den boken var så ointressant att jag allvarligt talat redan har glömt denns namn. Men även om den inte gjorde något vidare intryck på mig så tyckte jag inte att den var jätte dålig när håll på och jag läste den.

Bästa bok/böcker:
De odödligas sång som var så himla välskrivet och spännande, och som även hade ett episkt och sorgligt slut på  trilogin. Mer förklarande om varför jag fullständigt älskar den boken skriver jag i min kommande Edens blod recension.
Anna and French kiss var också helt amezing, med alla sina otroliga miljöer och sin söta romantiska stämning.

Snyggaste omslaget:
Så himla vackert omslag med den lila färgen och evighets tecknet, som t.o.m har en koppling med bokens handling.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar