måndag 14 mars 2016

En trevlig överraskning som jag stötte på/lite HP fangirling

För några minuter sedan surfade jag smått uttråkad på Goodreads och då råkade jag hitta....
 
den här lilla godingen! En nypublicerad novellsamling av författare som Marie Lu och Jesscia Spotswood (!!!!!!!) som utspelar sig i olika tidsepoker, där vi får uppleva den amerikanska historien genom ett par självständiga kvinnors perspektiv. Hur AMEZING låter inte det här? Och hur snyggt är inte omslaget? Ja, jag vill ha den här boken i mina händer, och det illa kvickt. 


Nu när vi ändå är inne i böcker som jag vill läsa kan jag bara nämna att jag längtar något otroligt mycket till J.K Rowlings kommande bok, Harry Potter and the cursed child.  Det kommer bli så roligt att få återse Harry Potter och hans värld, och även se hur Harry är som fyrtioårig förälder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar